Obecnie otwieramy rekrutację na Doradcę Klienta w naszym sklepie stacjonarnym w Szczecinie.
Fanaberia jest herbaciarnią, która przez prawie 20 lat istnienia na szczecińskim rynku wypracowała sobie markę miejsca z duszą i klimatem,
które oferuje najwyższej jakości produkty i obsługę skupioną na Kliencie.
To jest także zasługa naszych pracowników, dla których praca tutaj jest po prostu pasją.
Tutaj podejście do naszych Gości polega na tym, by obsługiwać z zaangażowaniem, uśmiechem oraz należytym skupieniem i uważnością wyczuloną na detale.
Nasza herbaciarnia budowana jest na wzajemnym szacunku, i zrozumieniu oraz zaufaniu, i współpracy całej załogi.
Przede wszystkim jesteśmy herbaciarnią, ale mamy także w zespole osoby zakręcone na punkcie kawy.
Jeśli...
- chcesz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne i sprzedażowe
- chcesz stać się znawcą i smakoszem herbaty i kawy
- dbanie o innych sprawia Ci przyjemność
- lubisz słuchać ludzi, rozpoznawać i zaspokajać ich potrzeby
- jesteś samodzielny i jednocześnie lubisz współpracować z innymi
- umiesz utrzymywać porządek wokół siebie, a proste czynności sprawiają Ci taką samą przyjemność jak duże wyzwania
- czerpiesz radość z dobrze wykonanych zadań
- umiesz organizować sobie pracę w ramach swojego zakresu obowiązków
- chęć rozwoju jest dla Ciebie ważna
...to być może jesteś osobą, której szukamy.
Szukamy bowiem osób zaangażowanych, które będą dokładały starań, aby każdy Gość, Klient, Kontrahent i Współpracownik czuł się u nas wyjątkowy i zaopiekowany.
Co jest dla nas ważne:
- zaangażowanie
- dyspozycyjność, która wpisze się w nasz grafik, aktualnie poszukujemy osoby, która zasili nasz zespół głównie w godzinach przedpołudniowych, tj. od 9 do 17.
- komunikatywność, otwartość i umiejętność wchodzenia z klientami w interakcje tak, aby ich wizyta była przyjemna i wyjątkowa, a współpraca w zespole była wspierająca i sprawna.
- chęć rozwoju, nauki i poszerzania wiedzy herbacianej, kawowej i interpersonalnej
- chęć pozostania z nami na dłużej (przynajmniej 1 rok).
- dopasowanie do zespołu i zakresu zdań
Na czym polega praca naszych doradców?
Nasza herbaciarnia przyjmuje Gości przez 7 dni w tygodniu, pracujemy w systemie zmianowym, w zespołach dwuosobowych, czasem większych.
Nasi pracownicy doradzają też Gościom w wyborze produktów, znajdujących się w sklepie przy herbaciarni.
W herbaciarni obsługujemy Gości przy stolikach. Służymy im pomocą i wprowadzamy
w świat herbaty i kawy.
Oferujemy:
- szkolenie z zakresu sprzedaży i obsługi gości
- szkolenia kawowe i herbaciane
- dużą dawkę wiedzy oraz możliwość rozwoju zawodowego i osobistego,
- bardzo miłą i przyjemną atmosferę w pracy
- elastyczny grafik tworzony z dużym wyprzedzeniem, uwzgledniający Twoją dyspozycyjność
- bonusy w postaci darmowych napojów (kawa, herbata, napary)
- możliwość spróbowania specjałów herbacianych
- zniżkę pracowniczą na gastro i zakupy w naszej herbaciarni
- możliwość uczestniczenia w targach i eventach herbacianych i kawowych
- integracyjne i rozwojowe spotkania pracownicze
- wynagrodzenie to 4300 zł - 4500 brutto za pełen wymiar godzin
- możliwości wzrostu wynagrodzenia w przyszłości w oparciu o konkretne i osiągalne kryteria rozwoju.
Forma umowy: umowa zlecenie a po okresie próbnym możliwa umowa o pracę.
Wymagania:
Zgłoś się do nas, jeśli:
- odpowiedziałeś sobie TAK w pierwszej części ogłoszenia,
- masz min. 1 rok doświadczenia w bezpośredniej pracy z klientem (sprzedaż, obsługa
klienta)
- widzisz, że odnajdziesz się w naszej kultury organizacyjnej (uczciwie oceń, czy
do nas pasujesz),
- jesteś gotów do jednodniowego szkolenia przygotowującego do podjęcia pracy.
Chcesz aplikować?
Odpowiedz na poniższe pytanie:
- Z jakiego powodu aplikujesz do pracy w naszej herbaciarni?
- Podaj przykład sytuacji, w których sam postawiłeś sobie cele i osiągnąłeś je.
Prosimy o aktualny życiorys (CV) w formie PDF wraz z odpowiedziami na powyższe pytania.
Mail: info@fanaberia.net.pl - z dopiskiem praca
UWAGA! Odpowiadamy wyłącznie na kompletne aplikacje (CV i odpowiedzi na powyższe pytania).
Tylko takie aplikacje weźmiemy pod uwagę.